1. Rész: Bent és kint
Ez az első napod a Helyszínelőknél. Gil Grissom éppen üdvözölne, amikor csörög a telefon: gyilkosság egy hotelben. Mivel ez az első ügyed, a számítógép lépésről-lépésre nagyon részletesen elmagyarázza, hogy mikor mit kell, tegyél.
Vizsgáld meg az áldozat testét és a nyakát.
UV-lámpával nézd meg a horzsolásokat a nyakán.
Az áldozat mellett találsz egy széttépett lepedő darabot, ezt vizsgáld meg alaposan nagyítóval. Látsz rajta egy haj szálat, vedd fel csipesszel majd a lepedő darabot is, tedd el kesztyűvel.
Ezután beszélj a hotel tulajdonosával. Kapsz tőle egy regisztrációs kártyát, amin rajta van egy név: Jenny Strickland (a tulaj szerint nem ez az áldozat igazi neve) és egy cím. Beszélj Grissommal, és kérdezd meg tőle, hogy tud -e segíteni neked valamelyik bizonyítékkal kapcsolatban.(add oda neki a regisztrációs kártyát). Itt véget ér a gyakorló rész. Innentől csak magadra számíthatsz.
Néhány ténnyel már tisztába vagyunk: az áldozatot megfojtották a lepedő egy darabjával, és a szemét bekötötték, kezeit összekötözték és a szájába tettek egy húszdollárost.
Amit még megtudunk az az, hogy a hölgyön kívül egyedül a moteltulajnak volt kulcsa a szobához.
Most már elkezdhetünk nyomozni. Elsőnek vedd ki a pénzt a nő szájából kesztyűvel. Vedd fel Grissom mellől a földről a karperecet (bele van vésve egy monogram: K. Y. ).
Ezután vizsgáld meg a szék alatt lévő távirányítót majd, vegyél le róla ujjlenyomatot az ecset segítségével. Most vizsgáld meg a TV-t is és gyűjtsd be innen is az ujjlenyomatot.
Ezek után menj be a fürdőszobába és vizsgáld meg a mosdókagylót. Használj Luminolt, hogy láthatóvá tudd tenni a vérnyomokat és vegyél mintát a vattapálcával.
Most irány Jenny Strickland lakása. Tegyél fel neki kérdéseket, majd mutasd meg neki a karkötőt. Ekkor felismeri, és elárulja az áldozat nevét: Kylie Yardstrum.
Sajnos ennél többet nem tudunk meg tőle.
Irányt Brass irodája!
Megtudjuk Kylie címét, illetve, hogy nem volt valami fényes karrierje a show bizniszben.
Mielőtt elindulnánk Kylie lakásába, nézzünk be a Dokihoz a bonctermbe.
Megtudjuk a halál okát (fulladás) és idejét (23 és 23: 30 között). Kapunk tőle bőrdarabokat az áldozat körme alól. Kérdezd meg, hogy volt-e vérzéssel járó sérülése, és volt-e valami szokatlan betegsége. Ekkor megtudod, hogy Hepatitis C-ben szenvedett és nincs rajta sérülés.
Most menjünk a nő (Kyle) lakására vizsgáld meg az asztalon lévő gyógyszeres dobozt és vegyél róla ujjlenyomatot (eléggé elmosódottak). Találsz még néhány számlát a hotelből, ezeket is tedd el kesztyűvel. Vizsgáld meg a nő számítógépét, nézd meg a személyes bejegyzéseit, majd nyomtasd ki. Ezután hallgasd le az üzenetrögzítőjét.
Most pedig irány a Labor. Add oda Gregnek a bizonyítékokat, majd használd a számítógépet a talált ujjlenyomatok azonosítására /Kattints rá a TV-n talált ujjlenyomatra, majd a keresés gombra/ Eredmény a hotel tulajdonos adatait a nyílvántartásból.
Majd tedd ugyanezt a távirányítón talált részleges ujjlenyomattal is.
Gyerünk Brass irodájában. Kérj tőle letartóztatási parancsot és hivasd be a hotel tulajdonost. Tegyél fel neki kérdéseket és vegyél tőle DNS mintát (vattapamaccsal) és hajszálat (csipesszel) A DNS-t add oda Gregnek. Kiderül, hogy a DNS-e és a mosdóban talált vér DNS-e megegyezik. Vizsgáld meg a hajszálat a mikroszkóppal hasonlítsd össze a lepedő darabon talált hajszállal. Nincs egyezés.
Menj vissza a kihallgató szobába és kérdezd meg a hotel tulajtól, hogy hogyan került a vére a mosdókagylóba.
Film: a törött tükör javításáról.
Vissza a Laborba! Számítógéppel vizsgáld meg az áldozat előjegyzési táblázatát. Eredményül kapsz egy nem igazán bizalomgerjesztő fickó adatlapját a nyilvántartásból, aki priuszos is (Devon Rodgers). Ezt az adatlapot hasonlítsd össze a távirányítón talált ujjlenyomattal. Bingó!
Most már mehetsz Brasshoz. Hivasd be Devon Rodgers. Tegyél fel neki kérdéseket és vegyél DNS- és hajszál mintát. A hajszálat hasonlítsd össze az ágyneműn találttal. A DNS-t add oda Gregnek, aki megállapítja, hogy az áldozat körme alatt talált bőrdarab DNS-e megegyezik a Devon DNS-ével. Most menj vissza a kihallgató szobába, kérdezd meg tőle, hogy van-e valamilyen karcolása, és tudta-e, hogy Kyle Hepatitises. A fickó először tagad, majd elmodja, hogy hogyan történt. Erről láthatsz majd egy filmet. A fickó nem túl boldog, de te örülhetsz megoldottad az 1. Ügyedet.
2. Rész: Tüzelj fel
Ebben a részben egy tűzeset titokzatos körülményeit kell kivizsgálnod Sara Sidle -el, aki segíteni fog neked ebben. Először is menj a tűzeset helyszínére.
Vizsgáld meg az asztalon lévő megégett papírlapot, majd Ninhidrinnel tedd láthatóvá az ujjlenyomatot (nem lehet fel venni). Ezután hallgasd le az üzenetrögzítőt. Egy elégé fenyegető hangnemű üzenetet fogsz hallani. Most nézz a festmény mögé a falon és vegyél mintát a füstből a Sniffer (füstérző detektor) segítségével. Következő lépésként a kép alatt nézd meg a földet. Jobbra égett fadarabokat találsz. Vizsgáld meg ezeket UV-lámpával, és különös dolgot fogsz tapasztalni. Vedd fel a fadarabot. Mellette színes üvegszilánkokat látsz (amik biztos nem származhatnak az ablakból), szedd fel ezeket is csipesszel. Ezután nézz az asztal mögé, és vedd fel az égett ruhadarabot és az antik öngyújtót. Vizsgáld meg a földet az ablak alatt.
Ezután lépj ki az ajtón és nézz a kitört ablak elé, és kapj fel egy üvegszilánkot. Két dolgot kell észrevegyél: 1. Üvegszilánkok az ablak előtt vannak, de hogy kerülhettek oda, ha kívülről törték be? 2. Lábnyomokhoz hasonló mélyedések vannak a földben. Öntsd ki gipszel a nyomokat.
Ezután menj be a házba és beszélj a tulajdonossal (Jason Gray). Kérdezd meg tőle, hogy mit tud a történtekről. Nem túl informatív, de legalább megemlít egy Ritchie nevű fickót, aki konkurens tervező egy repülőgép tervező cégnél, ahol Gray is dolgozik.
Itt most nincs más dolgunk, irány a Labor. Add oda Gregnek a bizonyítékokat.
Használd a számítógépet az ujjlenyomat azonosítására. Eredményül ismét Ritchie nevét kapod.
Most menj Brass irodájába, és kérj tőle információt Ritchie-ről. Megadja neked a címét.
Gyerünk az irodájába. Tegyünk fel neki kérdéseket az üggyel kapcsolatban.
Sajnos szikla szilárd az alibije, éppen egy repülőn ült Chicago felett, amikor a felgyújtották Gray házát, (és ezt akár 150 utassal tudja igazolni):). Ráadásul neki nincs magán gépe (az üzemanyag sem az övé)
Menj vissza Brasshoz, és ellenőrizd az alibit, és kérdezd meg, hogy van-e Graynek magán repülője. -Új Helyszín: Henderson repülőtér
Most irány a repülőtér hangárja. Vizsgáld meg a gép hátulját (ellenőrizd a számát).
Látsz egy hordót tele olyan ruhával, amivel a tüzet okozták. Vegyél ki belőle egyet kesztyűvel.
Az asztalon egy elutasító levelet találsz, ezt is tedd el. Már csak a papírládákat kell átvizsgálni, különösen a címkét, amin az áll, hogy Gray Ecuadorból kapta az üzemanyagot.
Irány Greg! Add oda neki a bizonyítékokat. Kiderül, hogy a ruha anyaga teljesen megegyezik azzal, amit a molotovkoktélban használtak.
Ezért most hívasd be Grayt. Tegyél fel neki kérdéseket. A fickó előad egy nagyon zavaros történetet. (erről láthatsz egy film bejátszást.)
De legalább megengedi, hogy megnézzük a háza mögötti fészert.(ez lesz az új helyszín)
Gyerünk a helyszínre!
Vegyél ujjlenyomatot a kilincsről, majd öntsd ki gipszel az ajtó előtt lévő két lábnyomot.
Ezután nyisd ki az ajtót. A polcon megtalálod a borosüveg helyét (el is vehetsz egyet), a földön egy benzines kannát. Vegyél belőle mintát vattapálcával. A jobb oldalon nézd meg a szögeket, az egyiken találsz egy ruhaszálat (feltehetően abból a ruhából, amivel előidézték a tüzet) tedd el csipesszel.
Ha ezzel megvagy, irány Greg. Add oda neki a bizonyítékokat (benzinmintát és a ruhaszálat).
A számítógéppel különítsük el a két ujjlenyomatot, majd azonosítsuk.
Az 1. -es számú: Gray-é a 2.-es számú egy Stan Ginn nevű fickóé. Már Ritchie is említette, hogy Graynek volt egy kis gondja a droggal. Lehet, hogy tényleg egy drogdiller járt a kertben?
Most azonosítsd a két cipőnyomot is. Az egyik Gray mérete, a másik viszont jóval nagyobb nála.
Hívasd be ezt a Stan-t és tegyél fel neki kérdéseket. Kiderül, hogy nincs alibije a tűz idejére, és a cipőmérete megegyezik a talált nyommal. Hívasd be újra Gray-t és kérdezd ki az új bizonyítékok és információk birtokában. Film bejátszás arról, hogy hogyan történt az eset.
Még utoljára hívd be Stan-t és kérdezd ki.
Ezzel megoldottad az ügyed.
3. Rész: Rendőr gyilkosság
Ebben az ügyben egy brutális rendőr gyilkost kell kézre kerítened.
Nickkel helyszínre (Tropicana Avenue). Először is vizsgáld meg alaposan az áldozat testét és a sebet fején. Használd a Mikroszilt a mintavételhez. Majd nézd meg a két lövésnyomot is.
(Film: Hogyan hatol keresztül a golyó a mellkason). Ezután vizsgáld meg a Nick lába mellett lévő vértócsát, és vegyél belőle mintát vattapálcával. A földön találsz egy vasrudat (amivel a kereket szokták cserélni). Nézd meg alaposan nagyítóval, és vedd le csipesszel a piros szövetszálat, majd tedd el a vasrudat is. Következik a pisztoly, amit a kocsi közelében találsz meg. Keress rajta ujjlenyomatokat, majd tedd el. Most vizsgáld meg a kocsit is belülről. Találsz egy jegyzettömböt az utas ülésen. Tépd le a felső lapját. A két ülés között látod a rendőr igazolványát, ezt is tedd el.
Ezután vizsgáld meg a vezető ülésen lévő foltot. Használj Luminolt, majd vegyél belőle mintát.
Ha kész, irány a boncterem. Kérdezd meg tőle a halál okát, idejét és mi okozta fej sérülést.
Kapsz tőle két töltényt.
Most gyerünk a Laborba. Add oda a bizonyítékokat. (a vörös szövetdarabot, a fegyvert, a vasdarabot, jegyzettömb lapját, a két vérmintát, az igazolványt és a töltényeket).
Ezután azonosítsd a pisztolyról nyert ujjlenyomatokat.
Vissza a tett helyre! Találsz egy másik pisztolyt, amit eddig nem láthattál, mert a kocsi alatt volt.
Menj vissza a Laborba. Add oda a régi pisztolyt Gregnek. Használd a gépet egy kis chatelésre.
Ezután irány Brass irodája. Kérj tőle információt a chat használókról.
-Új Helyszín: Jack Riley lakása.
Gyerünk a lakásra. Beszélj a tulajjal. Nem túl segítőkész, és házkutatási engedély nélkül nem enged be a házba. Ezért menj vissza Brasshoz és kérj tőle engedélyt. Ha meg van, akkor körülnézhetsz a lakásban. Vegyél ujjlenyomatokat a szódás dobozról, majd nézd meg a számítógépében a fotókat és a cím listát. Végül nézd meg a táblát a falon, és a bűnügyi könyveket az asztalon.
Vissza a Laborba. Azonosítsd a szódás dobozon talált ujjlenyomatot a számítógéppel.
Irány Brass irodája! Kapsz tőle egy új helyszínt: UNLV Számítógép Labor
De még mielőtt odamész, menj vissza Jack Riley lakására feltenni neki pár kérdést.
Ezután irány az UNLV Számítógép Laborja! Beszélj a professzorral, aki Nick mentora volt az egyetemi évek alatt. Vizsgáld meg a szódás dobozt, vegyél róla ujjlenyomatot.
Gyerünk a laborba! Vizsgáld meg az ujjlenyomatot a számítógép segítségével.
- Új Gyanúsított: John Laskin
Ezután irány Brass. Hívasd be Laskint, kérdezd ki és vegyél ki csipesszel egy szálat a pulóveréből.
Menj vissza a laborba, és vizsgáld meg a szövet szálat a mikroszkóppal, majd hasonlítsd össze azzal a szállal, amit a vasrúdon találtál. Greg ad neked egy tippet.
Irány az UNLV -labor! Vizsgáld meg nagyítóval a széken lévő pulóvert, és vegyél le róla
néhány korpa szemcsét. Használd az öntapadó fóliát, majd tedd el a pulóvert
Most menj a laborba, és add oda Gregnek a pulóvert és a korpaszemcsét. Ezután hasonlítsd össze a pulóvert a piros színű szövetszállal.
Majd menj Brasshoz, és kérj tőle engedélyt, hogy vehess DNS -t a 3 gyanúsítottól
Akkor hát, vegyél DNS-t mindenkitől, majd add oda a mintákat Gregnek, hogy analizálja.
Ezután hívasd be a professzort. Tegyél fel neki kérdéseket. Erre ő elkezd vallani.(Film bejátszás)
Feladat teljesítve.
4. Rész : Nincs annál furcsább, mint egy testet találni egy hordóban
Ebben a részben rendhagyó módon, nem kell egyb ől a tett helyszínére menned.
El őször menj a Laborba, ahol Warrick fogad téged. Ő fog neked ebben az ügyben segíteni.
Használd a számítógépet, és nézd meg a " Hang Analízis " menüpontot.
Hallgasd meg, majd válaszd szét a hang file-okat. Klikkelj minden egyes szakaszra és játszd le a " Play Selection" gombbal. Ezután nézd meg az Internetes Telefonkönyvet.
Ekkor megkapod az els ő helyszínt: Monaco Hotel és Kaszinó.
Menj a Kaszinóhoz. Vizsgáld meg a telefont az állatidomár közelében. Vegyél róla ujjlenyomatot. Nézd meg a hordó körüli területet. Öntsd ki gipszel a kerék nyomokat. Végül vizsgáld meg a hordókat is. Ez után kérdezd meg a trénert, hogy látott-e valami gyanúsat, ki nyithatjuk -e a hordót. Következ ő lépésként vizsgáld meg az elefánt ketrecet is.
Most menj Brasshoz és kérj t őle engedélyt a hordó kinyitásához. (sajnos még nincs elég bizonyítékod, ezért Brass nem ad engedélyt).
Ezért most irány a Labor! Keress rá a telefonon talált ujjlenyomatra (nincs találat) és a keréklenyomatra.
Ezután menj vissza a Kaszinóhoz és vizsgáld meg a baloldalon lév ő hordót Infra Vörös kamerával. Vizsgáld meg az áldozat nadrágján lévő két foltot.
Film: hogyan húzták a földön a n őt.
Használd az Öntapadó fóliát, mindkét folton és vegyél bel őlük mintát.
Majd vizsgáld meg a n ő fejét, és vedd ki a szájából a zsetonokat kesztyűvel.
Irány a boncterem! Kérdezd meg Al-tól a halál okát ( anaphilaxias= allergiás sokk), idejét, és hogy allergiás volt-e valamire. Ekkor kapsz t őle egy pollen mintát. Ezt add oda Gregnek, erre ő ad neked egy listát, az allergiát okozó növényekről. Ezután mutasd meg a másik két bizonyítékot is.
Menj Brass irodájába és kérj t őle információt az áldozatról, és eltűnésének idejéről valamint, a pollen listáról. Megtudod az áldozat nevét (Sophia) és azt, hogy egy gazdag kaszinó tulajdonos lánya.
Végül kérj házkutatási engedélyt Sophia lakásához.
-Új Helyszín: Desert Demonstration Garden = Sivatagot bemutató kert
Gyerünk a Kertbe! Látsz egy kis házat. Vizsgáld meg az ajtaját és próbáld kinyitni. Majd nézd meg a ház mellett lév ő szemetest. Látsz benne egy ruhadarabot, vizsgáld meg alaposan nagyítóval, és szedd fel a vékony hajszálat csipesszel. Végül kapd fel kesztyűvel az arctörlő papírt is.
Ezután vizsgáld meg a keréknyomokat, és készíts róla lenyomatot az Elektromos porlenyomat készít ővel. Végül vegyél mintát csipesszel a talajból is a keréknyom mellett.
Ha mindent begy űjtöttél add oda Gregnek ( a hajszálat is ). Megtudod tőle, hogy az arctörlő Maxamine nevű gyógyszer nyomait tartalmazza. Irány a Doki, tegyél fel neki kérdéseket. Megtudod tőle, hogy az áldozat halálát okozhatta a Maxamine, és kapsz tőle DNS- mintát is
Add oda ezt Gregnek, hogy analizálja. Film: hogyan kerülhetett a Maxamine az arctörl ő papírra, és okozta a nő halálát (csak feltevés).
Nézd meg a hajszálat mikroszkóp alatt.
Azonosítsd a kertben talált keréknyomot a számítógéppel, majd hasonlítsd össze a kiöntött keréklenyomattal, amit a Kaszinó udvarán találtál. (70 %- os egyezés)
Gyerünk Brasshoz, új információkért. Kapsz t őle egy új helyszínt: Gyógyszertár
Irány a gyógyszertár. Tegyél fel kérdéseket a patikusnak (Léda, ő az új gyanúsított)
Nem mond túl sokat, de megemlít egy nevet Dr.Wilkinson, és megtudod a következ ő helyszínt. (Orvosi szoba).
Gyerük akkor oda, és kérdezzük meg a doktor urat, az áldozatról és hogy rendelt-e Maxamine-t, illetve van -e teherautója.
Ezután menj a Wilkinson birtokra. Beszélj a feleségével. Majd menj a garázsba.
Vizsgáld meg a kerekeket öntapadó fóliával. Ezután nézd meg a kisteherautó platóját. Vedd fel a faszilánkokat és a papírt. Vegyél mintát vattapálcával a ragadós anyagból.
Ha kész vagy add oda ezeket Gregnek, majd azonosítsd a keréknyomot a számítógéppel és hasonlítsd össze a másik két keréklenyomattal.
Ezek után menj Brasshoz és hívasd be Lédát majd kérdezd ki és vegyél t őle DNS-t. Ezután hivasd be Wilkinsont és a feleségét is (külön-külön).
Tegyél fel nekik is kérdéseket, majd vegyél mindkett őjüktől DNS-t.
Add oda a DNS mintákat Gregnek.
Most már csak annyi dolgod van, hogy megint beszélj Lédával a fejlemények és bizonyítékok birtokában. Ő ennek a beszélgetésnek egyáltalán nem fog örülni, de te igen, mert megoldottad ezt a különös ügyet is.
A végén láthatsz egy filmbejátszást, arról hogy hogyan történt az eset.
5. Rész: Léda hattyúdala
Ez a rész az el őző ügy folytatása. Jim elmondja neked, hogy Grissom járt a sivatagot bemutató kertben, de még nem jelentkezett. Neked kideríteni hogy, mi történt vele és megtalálni. Kapsz még információt Lédáról, aki most a börtönben ül.
Menj most oda, és kérdezd meg t őle, hogy miért tette mindezt, mit csinált Grissommal, és miért ölte meg Sophiát.
Ezután irány a kert! Beszélj a kertésszel. Következ ő lépésként nézd meg a madarakat a kis ház mellett, és kapd fel csipesszel a rovar lárvát.
Majd vizsgáld meg a lámpaoszlopot nagyítóval, és vedd fel csipesszel a festék darabkát. Ezután látsz egy lábnyomot a ház közelében, és keréknyomokat a kaktusz mellett. Öntsd ki mind két nyomot gipszel.
Ha ezekkel kész vagy menj Greghez, és add oda neki festékdarabot, és a lárvát.
Ezután nézd meg a lárvát mikroszkóp alatt. Azonosítsd a lábnyomot, és a keréknyomot számítógéppel. Megtudod a cip ő mérete egyezik Grissoméval.
Kérd el Brasstól Wilkinson kis teherautójának keréklenyomatát, majd hasonlítsd össze ezt a kertben talált keréknyommal, a számítógép segítségével. A két nyom megegyezik. (tehát ott járt a kocsival, err ől látsz majd egy kis filmet).
Most pedig gyerünk Léda lakására!
El őször nézd meg a bal oldali kanapét, látsz egy mobiltelefont Cathrine lába mellett. Vegyél le róla ujjlenyomatot ecsettel, majd tedd el.
Ezután vizsgáld meg az asztalt, és tedd el a zsetonokat. A polcon a TV szekrény alatt találsz egy üveget, amiben van egy kevés folyadék, tedd el ezt is keszty űvel. Ha megnézed a könyvszekrényt, feltűnik majd, hogy nagyon sok könyv van a görög történelemmel, kultúrával kapcsolatban. Nyisd ki az egyik ilyen könyvet, aminek a címe: Görög Mitológia.
Ezután vizsgáld meg a szekrény üvegét, és vegyél mintát vattapálcával a ragacsos anyagból.
Most menj a szoba bal oldalára, vizsgáld meg a tálcát a kép mellett.
Látsz rajta egy kisebb és egy nagyobb kulcsot (valószín ű, hogy a kocsi slusszkulcsa), tedd el mind kettőt kesztyűvel.
Tedd láthatóvá az ujjlenyomatokat Ninhidrinnel az égett újságpapír darabon, majd tedd el keszty űvel az égett jegyzetlappal együtt
Ezt követ ően nézd meg a szekrény tetejét. Találsz egy fotóalbumot, nyisd ki, vegyél róla ujjlenyomatot az ecsettel. Látsz egy laminált lapot, ami mögött fénykép volt. Tedd el ezt is kesztyűvel.
Ha mindegyik bizonyítékot összegy űjtötted a lakásról, mehetsz Brass irodájába.
Kérj t őle újra engedélyt, hogy átvizsgálhasd még egyszer Wilkinson kocsiját.
Menj a Wilkinson birtokra, beszélj a dokival, majd menj a garázsba. De a kocsi nincs a helyén, kérdezd meg Wilkinsontól, hogy a felesége elvihette-e a kocsit.
Ezután irány a Labor. Add oda Gregnek a nagyobbik kulcsot. Megtudod, hogy tényleg a kis teherautó slusszkulcsa.
Menj vissza a garázsba, és kérdezd meg a dokitól, hogy Léda elvihette-e a kocsiját. Majd vissza Brasshoz, és kérj t őle új információt a kocsival kapcsolatban.
Most pedig gyerünk a laborba. Add oda a többi bizonyítékot, amit a n ő lakásából szedtél össze. Azonosítsd az égett újságpapíron talált részleges ujjlenyomatot, majd az újságpapírt is. Megtudod, hogy az üvegben kloroform volt, ezzel kábították el Grissomot (Filmbejátszás).
És azt is, hogy Léda férnél volt.
Ezután menj a börtönbe, és kérdezd meg t őle, hogy ismeri e Kyle -t (akit a hotelben találtunk meg az 1. részben), és hova vitte az elkábított Grissomot a kocsival.
Most menj Brasshoz, és kérdezd meg, mi volt Léda férjezett neve, majd kérj engedélyt a Champagne Hotel átkutatásához. Most még nem kapod meg az engedélyt, de kapsz néhány régebbi bizonyítékot (korábbi ügyekb ől):
a leped ődarabot, az ujjlenyomatokat a gyógyszeres üvegről, a zsetont és a pénzt.
Add oda ezeket Gregnek, majd azonosítsd az ujjlenyomatokat a számítógéppel. Hasonlítsd össze a gyógyszeres üvegen talált ujjlenyomatot az égett újságpapíron talált ujjlenyomattal, majd a fotóalbumon talált ujjlenyomattal is. (és a fotóalbumon találtat az újságpapíron találtál).
Ezután kérj engedélyt Brasstól, hogy kinyithasd újra Kyle Yardstrum aktáját.
Most pedig irány a hotel szoba. Tegyél fel a tulajdonosnak kérdéseket.
Vizsgáld meg az ablakot, és vegyél mintát az alsó részér ől.
Ezután menj Kyle lakására. Nézd meg a számítógépén a "Dokumentumok" mappát és nyomtasd ki az el őjegyzési listáját. (Bernard Murphy -vel találkozott).
Azonosítsd ezt a listát a számítógéppel. Nincs találat, de annyit megtudsz, hogy Bernard Murphynek nincs priusza.
Menj Brasshoz és kérj új információt Murphyr ől. Ezután menj vissza Lédához, és kérdezd ki az apja öngyilkosságával kapcsolatban.
Most vissza Brasshoz. Tegyél fel neki kérdéseket Grissom és Murphy kapcsolatáról, és hova illik a kulcs (száma: 10072).
Most menj vissza Lédához, és beszélj vele. Menj Brasshoz és kérdezd meg, hogy hol van az a zár, amit az a kulcs nyit, amit találtunk.
Most pedig irány az U-Keep Raktár!
Menj át a f őkapun. Vizsgáld meg a szemét tárolót, vedd el a vasrudat kesztyűvel. Vizsgáld meg hátul a hordót, majd. kesztyűvel emeld fel. Ezzel automatikusan kinyitod a zárat és megmented Grisomot.
Gratulálok szép munka volt! Sikeresen befejezted a játékot.
|