1Rész: Egy balul sikerült kaszkad őrmutatvány
Ez az els ő napod a helyszínelőknél. Gill Grissom üdvözöl és bemutatja a csapatot, akikkel majd együtt fogsz dolgozni.
Els ő ügyed a Helyszínelők asszisztenseként, egy kaszkadőr majdnem végzetes balesete, ennek a körülményeit kell kivizsgálnod Cathrine lesz a társad ebben a részben.
Elérhet ő helyszínek: a kaszkadőrmutatvány helyszíne (Mediterrán Kaszinó udvara=Stunt Site) és a Szent Antal Kórház.
El őször menj a Mutatvány helyszínére, majd vizsgáld meg a keréknyomokat az aszfalton. Az áldozat/sérült neve Ace Dillinger (a kaszkadőr).
Vizsgáld meg a hordó melletti területet, a motorbiciklit és a sárga tócsát az aszfalton és vegyél mintát a folyadékból a fültisztító pálcika segítségével.
-Új Bizonyíték: Sárga Folyékony anyag (a motorbicikli alól)
Vizsgáld meg a motorbicikli kerekét, használd a tapadócsíkot (Collection rész balról a hetedik eszköz).
-Új Bizonyíték: Motorbicikli kerék lenyomata (a Mutatvány helyszínér ől).
Vizsgáld meg a motorbicikli kormányát, találsz egy matricát, amin rajta van a szerviz címe, vedd le a matricát keszty űvel.
Ezután vizsgáld meg alaposan a motort, és a gázadagolót használj csipeszt a motor rugóján. Látsz egy kis filmet a motor m űködéséről.
-Új Bizonyíték: Törött motor rugó
Vegyél mintát a fültisztítópálcikával a motor gázadagoló vezetékén található anyagból. Ezután vizsgáld meg a motor küls ő részét (használd az ujjlenyomat előhívó port) itt találsz egy ujjlenyomatot. Ezzel a motorbiciklit kivégeztük. Most vizsgáld meg és vegyél mintát (a fültisztítóval) a kamion melletti tócsából. Majd vizsgáld meg a rámpát.
Kérdezzük ki a fickót (David McLaden). Megtudjuk t őle a nevét, hogy mi történt, mennyire ismeri Ace-t, és ki ellenőrizte a motorbiciklit a mutatvány előtt, és ki seperte össze a bizonyítékokat.
-Új Helyszín: McLadden Lakókocsija (szükségünk lesz egy házkutatási engedélyre)
De el őbb még gyerünk a Kórházba és beszéljünk a kaszkadőrrel. Megtudjuk tőle, hogy hol sérült meg (film bejátszás) és hogyan történt a baleset. És ami a legfontosabb a producer nevét is: Cory Muzotti. Így már van két gyanúsítottunk.
Na most irány Greg laboratóriuma. Adjál oda minden egyes bizonyítékot Gregnek (fogd és vidd technikával).
Használd a számítógépet, válaszd ki az "Ujjlenyomatokat" menüpontot és keress rá a motoron talált ujjlenyomatra.
Válaszd ki a 'Keréknyomok" menüpontot és keress rá a motorbicikli keréknyomára, majd hasonlítsd össze a 10244-es számúval.
Menj Brass irodájába. Kérdezd meg a szerviz és a producer irodájának címét.
Új Helyszín: Vegas Motorbicikli Szerviz és a producer irodája.
Vissza a Mutatvány helyszínére és kérdezd meg a fickót, hogy mit tud a Vegas Motorbicikli Szervizr ől.
Irány Brass irodája, kérj házkutatási parancsot a lakókocsihoz.
Most pedig gyerünk a lakókocsihoz. Nyisd ki, majd nézz körül odabent. El őször vizsgáld meg a papír kávéspoharat (használd a Mágneses ujjlenyomat előhívót) majd kesztyűvel tedd el.
-Új Bizonyíték ujjlenyomat a kávéspohárról és a pohár.
Ezután nézd meg a nyitott fiókot, találsz benne egy fogót, vedd ki keszty űvel. Most vizsgáld meg a szemetest és vedd ki a törött videó kazettát.(kesztyűvel)
Nézd meg a sepr űt és a szemetes lapátot, és csipesszel fogd meg a kis fém darabot. Illeszd össze ezt a kis darabot a motor rugójával és nézd meg nagyítóval.
Menj a Vegas Motorbicikli Szervizbe. Vizsgáld meg a keréknyomokat a bolt el őtt, majd nyiss be a boltba. Beszélj a tulajdonos nővel (Leslie Handleman).
Megtudjuk t őle, hogy ismeri a kaszkadőrt, de nem túl sokat árul el a történtekkel kapcsolatban, látszik, hogy eltitkol valamit. Vizsgáld meg a pultot, és az üvegen találsz egy ujjlenyomatot. Ezután menj ki az üzletből, és ismét vizsgáld meg a keréknyomot az Elektrosztatikus nyom olvasóval (Collection fül balról az ötödik eszköz)
Menj a producer irodájába és beszélj Corry Muzottival. Vizsgáld meg az ajtó kilincset, hogy van- e rajta ujjlenyomat és a falat a víztartály mellett. Vegyél mintát a foltból a fültisztítóval.
Irány Greg. Adj neki oda minden bizonyítékot. Használd a számítógépet. Válaszd ki az "Ujjlenyomatok" menüponton belül a kávéspoháron talált ujjlenyomatra és a pulton talált ujjlenyomatra keress rá majd hasonlítsd össze "Muzotti Corry"-val. Válaszd ki az ajtókilincsen talált ujjlenyomatot és keress rá majd hasonlítsd össze a motoron és a kávéspoháron talált ujjlenyomattal.
Válaszd a "Keréknyomok " menüpontot és keress rá a szerviz el őtt talált keréknyomra, majd hasonlítsd össze a 91321-es számúval. Hasonlítsd össze a motorbicikli keréknyomát a szerviz előtt talált nyommal.
Használd a mikroszkópot és vizsgáld meg a négy képet.
Menj vissza a Mutatvány helyszínére. Beszélj a fickóval. Sajnos nem hajlandó válaszolni egyik kérdésre sem.(miért volt a videó kazetta a lakókocsiban, és volt -e mostanában Corry Muzotti irodájában)
Menj a producer irodájába és beszélj Corry Muzottival. Megtudjuk t őle, hogy valóban járt nemrég az irodájában McLadden és volt egy kis nézeteltérés köztük. Először tagadja, hogy járt valaha a Szervizben majd bevallja, hogy volt ott, amikor megmondod, hogy az ő ujjlenyomatát találtad meg a pulton.
Gyerünk a Vegas Szervizbe és kérdezd meg a n őt, hogy miért találtuk meg Ace motorbiciklijének keréknyomát a bolt előtt. A nő nem túl segítőkész, látszik, hogy titkol valamit
Ezután irány a kórház és tedd fel ugyanezt a kérdést Ace-nek.
Menj Brass irodájába és kérj t őle házkutatási parancsot a producer irodájához.
Ezután irány az iroda. Először vizsgáld meg az asztalt. Vedd fel a fenyeget ő levelet (kesztyűvel). Majd nézd meg a számítógépet és mentsd le lemezre az üzenetet.
Most irány Greg. Add oda neki a lemezt. Használd a számítógépet és válaszd ki a "Speciális Linkek" menüpontot és keress rá a titkosított üzenetre.
Ezután menj a producer irodájába. Azt állítja, hogy nem ő küldte az E-mailt.
Menj a Vegas Szervizbe. Beszélj a n ővel. Majd menj Brass irodájába házkutatási parancsért. Vissza a szervizbe. Vizsgáld meg alaposan a pult mögötti területet.
Találsz egy lottószelvényt és egy pénzzel teli borítékot, nézd, meg van -e rajta ujjlenyomat (Ninhidrinnel) és vedd el keszty űvel. Nézd meg a számítógépet is, megtalálod benne az üzenetet, amit Muzotti küldött. A számítógép mellett számlákat találsz, ezeket is tedd el.(kesztyűvel). Vizsgáld meg a polcokat. Ni ni! itt van a keresett "Komawa" szerszám. Vegyél ujjlenyomatot róla és tedd el.
Irány a Labor! Mutass meg Gregnek minden bizonyítékot.
Használd a számítógépet és hasonlítsd össze az ujjlenyomatokat.(a szerszámon talált és Muzotti a borítékon valamint a pulton talált ujjlenyomattal.
Menj a Kórházba és kérdezd Ace-t, hogy miért kapott ingyen szervizt.
Hivasd be Leslie -t és tegyél fel neki pár kérdést és vegyél t őle ujjlenyomatot.
Menj Greghez és add oda neki az ujjlenyomatot. A számítógép segítségével hasonlítsd össze a n ő ujjlenyomatát a Komawa szerszámon talált ujjlenyomattal.
Vissza a kihallgató szobába és kérdezd ki a n őt.
Film bejátszás a szabotázsról.
Hívasd be David McLaddent és tegyél fel neki pár kérdést. Majd hívasd be Corry Muzottit és kérdezd ki.
Ezután láthatod a befejez ő film bejátszást arról, hogy mi is történt valójában.
Most már örülhetsz megoldottad az ügyet.
Ezután Grisom tesz fel neked 5 kérdést az üggyel kapcsolatban, amelyekre válaszolnod kell.
2. Rész: A látszat néha csal
Ebben a részben egy hajléktalan áldozat rejtélyes halálának körülményeit kell kiderítened ebben Warick lesz a segítségedre.
El őször is látogassuk meg a dokit (Dr.Al Robbins) a boncteremben, ide hozták az áldozatot. Tegyünk fel néhány kérdést (mi a halál időpontja, véralkohol szint stb.). Kapunk szövetmintát-DNS-t a dokitól. Megtudjuk, hogy mit evett és ivott halála előtt (szarvasgomba és drága ital, ami szokatlan egy hajléktalannál) és azt is, hogy nagyon jól ápolt volt és halála után elmozdították a testét.
Ezután vizsgáld meg a testet alaposan. Nézd meg a nadrágon lév ő foltot és vegyél belőle mintát a fültisztító pálcikával.(Film a minta analizálásáról).
Vizsgáld meg a bal kezét (figyelmesen az ujjait különösen), a hasüreget, a mellkason végig húzódó m űtéti heget és a horzsolásokat a bal vállán.
Irány a Labor. Mutasd meg Gregnek a DNS-t és a mintát (megtudjuk, hogy az áldozatnak gyomorfekélye volt.). Ezután használd a számítógépet, válaszd a DNS-menüpontot és keress rá a nadrágon lév ő folt DNS-ére és az áldozat DNS-érére, majd hasonlítsd össze a kettőt.
Ezek után menj Brass irodájába. Megtudod t őle, hogy hol találták meg az áldozatot és hol, szolgálnak fel Francia szarvasgombát.
-Új Helyszínek: Elhagyatott Elmegyógyintézet és a Figaró étterem.
Most akkor gyerünk a helyszínre (Elhagyatott Elmegyógyintézetbe).
Ahogy belépsz az ajtón vérfoltot, látsz a padlón, nézd meg közelebbr ől, kattints a repedésre duplán, ekkor előbukkan egy húslégy lárvája (vedd fel csipesszel).
A szoba jobb oldalán találsz egy sáros cip őnyomot (használd a tapadó csíkot=Adhesive Lifter). Vizsgáld meg a folyadék tócsát a padlón és vegyél belőle mintát a fültisztítóval. Ezután nézd meg a festéknyomot a csempén és ebből is vegyél mintát ugyanúgy, mint az előbb. Most vizsgáld meg a törött üvegdarabot az asztalon (vegyél róla ujjlenyomatot, majd használj kesztyűt)
-Új Bizonyítékok: részleges ujjlenyomat és a törött üvegdarab
Ezután vizsgáld meg a Warrick mögött található üvegdarabot is ugyanígy.(ujjlenyomat vétel majd vedd fel)
-Új Bizonyítékok: részleges ujjlenyomat az egyenes üvegr ől és az üvegdarab
Most illeszd össze a két üvegdarabot és a két ujjlenyomatrészletet (kattints rá az egyik darabra és illeszd hozzá a másik darabot)
Sétálj beljebb a szobán, találsz még egy lábnyomot a padlón. Használd az
Elektrosztatikus lábnyom leolvasót (Collection fül balról az ötödik eszköz)
-Új Bizonyíték: elmosódott, piszkos cip őnyom
Menj át a szobán, hogy megtaláld a tolószéket, amib ől az áldozatot kiejtették.
Vizsgáld meg a tolószék fogóját, vegyél le róla ujjlenyomatot, majd használd az UV-lámpát a háttámlán (a feliraton).
Nézd meg a fogantyú alatti területet (az alatt, ahol az ujjlenyomatot találtad). Használd a Mikroszilt (Collection fül balról a negyedik eszköz) számsoron.
-Új Bizonyíték: a számsor lenyomata
Most pedig irány a Figaró étterem. Beszélj a tulajjal (Marcus Hellen). Tegyél fel neki pár kérdést. Majd menj az étterem melletti sikátorba és vizsgáld meg a szeméttárolót. Keszty űvel vedd fel a számlákat (összesen 3 van). Ezután nézd meg nagyítóval a hús darabot és szórj rá kötőanyagot (Collection fül utolsó eszköz), hogy lehessen analizálni a laborban. Majd vedd fel kesztyűvel.
-Új Bizonyíték: Megjelölt húsdarab
Ezután vizsgáld meg a kerítést és vedd le csipesszel a fennakadt ruhadarabot (vérfoltos).
Most már gyerünk Greghez! Mutasd meg az összes bizonyítékot, amit gy űjtöttél.
A húsdarabról kider űl, hogy át volt itatva patkányméreggel.
Használd a mikroszkópot, vizsgáld meg a légy lárváját és hasonlítsd össze a 28 órás lárvával.(megtudod a halál idejét kb.tegnap este vacsoraid őben)
Használd a számítógépet, válaszd ki az "Ujjlenyomatok" menüpontot és keress rá a tolószéken talált ujjlenyomatra. Majd válaszd ki a "Cip őlenyomatok" pontot és keress rá mind két cipőnyomra, majd hasonlítsd össze az 5923-as számúval.
Válaszd ki a DNS-eket és keress rá a vérfoltos ruhadarabból származó DNS-re.
Ezután irány a Doki. Tegyél fel neki kérdéseket. Megtudjuk, hogy volt-e méreg az áldozat szervezetében, ha igen hogyan került bele a véráramba.
Most menj Brass irodájába és tegyél fel neki kérdéseket.
-Új Helyszín: a graffitisek állandó tartózkodási helye (Búvóhely).
Megtudod hova tartozik a tolószék a sorozatszám (SN-21003) alapján.
Kérj házkutatási engedélyt, hogy elkérhesd a hitelkártya számot az étterem tulajdonosától.
De még ne menj a Búvóhelyre, rögtön el őször menj vissza az étterembe és kérd el a hitelkártya számát.
-Új bizonyíték hitelkártya bizonylata.
Ezt vidd el Gregnek a laborba. A számítógép segítségével kérd le az információt a kártya bizonylatáról (Speciális Linkek menü). Ekkor megkapod a következ ő helyszínt: J. J. Thomas lakása (North M. Condo).
Most irány a Búvóhely. Látsz egy üres jegyzettömböt az asztalon, ezt tedd el (majd Greg megmondja mi volt rá írva)
Vizsgáld meg a festékes flakont és vegyél róla ujjlenyomatot (részleges ujjlenyomat) Ezt illeszd össze az üvegdarabon talált ujjlenyomattal.
-Eredmény: teljes ujjlenyomat
Ezután tedd el a flakont a keszty űvel. Menj tovább a szobában, látsz egy biliárdasztalt, vizsgáld meg és vedd ki (csipesszel) a csikket a hamutartóból.
Ha ezzel megvagy irány J. J. Thomas lakása. Ő már meghalt, most a lánya Clair Thomas lakik itt (ő lesz az új gyanúsított). Tegyél fel neki kérdéseket az apjával kapcsolatban, és volt-e mostanában a Figaróban és mit rendelt. Még nem tudsz körülnézni (házkutatási engedély kell hozzá).
Most menj az étterembe, kérdezd meg a fickót, hogy emlékszik-e Clair Thomasra és ismerte-e az apját.
Ezután irány a Doki, megtudod t őle, hogy milyen magas volt az áldozat.
Most pedig menjünk a Laborba. Mutasd meg Gregnek az összeillesztett ujjlenyomatot, a papírlapot és a csikket.
-Új helyszín: Zálogház (Pawn Shop)
A számítógéppel hasonlítsd össze az összeillesztett ujjlenyomatot Jackson Lane ujjlenyomatával. Eredményül egy nem túl bizalomgerjeszt ő fickó képét kapod, akinek ráadásul még priusza is van. Válaszd ki a DNS-eket és keress rá a csikken talált DNS-re.
Most irány a Zálogház. Az ajtóra ki van írva, hogy 24 órás nyitva tartás (de amikor odamész zárva találod). Vizsgáld meg a feliratot, majd vedd fel a csikket a földr ől.
Nézz bele a szemetesbe és vedd ki keszty űvel a papírgalacsint.
Ezután irány a labor. Adj oda mindent Gregnek. A számítógéppel hasonlítsd össze a két különböz ő helyszínen talált csikk DNS-ét egymással. Eredmény: a két DNS megegyezik.
Most menj vissza a zaciba. Nézd meg tüzetesen, hogy mi van a szemetes mellett.
Vedd fel keszty űvel a gyűrűt, vizsgáld meg a dzsekit is. Látni fogsz rajta egy szőrszálat (használj nagyítót és csipeszt) és vedd fel a dzsekit is.
Most már mehetsz a laborba. Add oda Gregnek a gy űrűt, a szőrszálat és a dzsekit. (film: a szőrszál analizálásáról). Nézd meg mikroszkóppal a szőrszálat és hasonlítsd össze a Szingapúri macska szőrével.
Menj a Dokihoz. Megtudod t őle, hogy mekkora az áldozat ujja.
Ezután Brass-hoz, és kérdezd meg ki tart Szingapúri macskát. (természetesen Clair Thomas címét adja.)
Irány a n ő lakása! Megbizonyosodhatsz róla, hogy valóban van neki ilyen macskája (illetve az apjának).
Most menj vissza a zálogházhoz és beszélj a fickóval, aki nem mondható túl udvariasnak v. segít őkésznek, de legalább megtudunk tőle annyit, hogy ő Lane Jackson és ő firkált a falra az elmegyógyintézetben. Ő dobta el a gyűrűt és a dzsekit… De ennél többet nem tudunk kihúzni belőle. Ki is húzhatjuk ezzel a gyanúsítottak névsorából.
Gyerünk Brass- hoz, kérj t őle házkutatási parancsot Clair lakásához.
Menj a lakásra. Nézz bele a dobozba, ami a kanapén van. Vizsgáld meg alaposan, nagytóval a festményt a kandalló felett, és a kandallót is. Találsz megint egy lárvát (vedd fel csipesszel).
Nézd meg az összeégett papírlapokat (használj csipeszt). Végül vizsgáld meg a macska szállítódobozát és vegyél fel néhány sz őrszálat.
Ha kész vagy irány a Labor. Adj oda mindent Gregnek. Mikroszkóppal hasonlítsd össze a kétféle helyszínen talált sz őrszálat.
A számítógéppel hasonlítsd össze a kandallóban talált lárva DNS-ét az áldozat DNS-ével. (megtudod a tett helyszínét).
Most irány Brass irodája. Kérj t őle letartóztatási parancsot az étterem tulajdonosához. Hívasd be, tegyél fel neki kérdéseket.(film: hogyan került méreg a húsra). Vegyél tőle DNS-t és ujjlenyomatot.
Ezeket mutasd meg Gregnek majd a számítógéppel, hasonlítsd össze a tolószéken talált ujjlenyomatot Markus H.-ével. Majd tedd ugyanezt az ő DNS-ével és a nadrágfoltból kivont DNS-el.
Ezután hívasd be Clairt. Tegyél fel neki kérdéseket és vegyél t őle is DNS-t és ujjlenyomatot.
Majd a laborban hasonlítsd össze az ujjlenyomatát a tolószéken találttal. A DNS-ét pedig a lárva DNS-ével (amit a kandallóban találtál) és a nadrág foltból nyert DNS-el.
Vissza Brass-hoz a kihallgatószobába. Kérdezd meg a n őtől, hogy miért hazudott, és használta-e az apja tolószékét.
A n ő most már elmondja az igazat magáról és a bűntényről.
Ezután láthatod a befejez ő film bejátszást arról, hogy mi is történt valójában.
Most már örülhetsz megoldottad az ügyet.
Ezután Grisom tesz fel neked 5 kérdést az üggyel kapcsolatban, amelyekre válaszolnod kell.
3. Rész: Az elásott csontváz
Ebben a részben egy építkezés területén kiástak egy csontvázat. Neked kell ki- deríteni, hogy ki volt az, és hogyan került oda és természetesen azt is, hogy ki ölte meg. Ebben lesz segítségedre Sara Sidle.
Elérhet ő helyszín: az építkezés helyszíne.
El őször is beszélj a telek tulajdonosával (Elliot Landsdown), ő lesz az új gyanúsított. Tegyél fel neki kérdéseket. Majd nézz körül alaposan a helyszínen.
Menj a gödör közelébe, vizsgáld meg a csontvázat. Használd az Öntapadó speciális anyagot (Collection fül -jobbról az els ő eszköz, ennek a segítségével lehet analizálni a begyűjtött mintát) a sötét színű területen.
-Új Bizonyíték: Talajminta
Vizsgáld meg a csontváz kezét, seperd le a port róla az ecsettel (brush). Ezután vizsgáld meg a koponyáját, a száját és végül a jobb szemét. Használj nagyítót majd csipeszt és vedd fel az üvegdarabot. (ez lesz az új bizonyíték)
Vizsgáld meg a fát is az utcalámpa közelében majd a fán lév ő madárfészket, és a földet is a fa körül. Ezután vizsgáld meg a keréknyomot, majd öntsd ki gipsszel.
Vizsgáld meg a keréknyomtól északra lév ő területet, és vedd fel a tárgyat kesztyűvel.
-Új Bizonyíték: Nyílhegy (tárgyi lelet)
Most irány a Labor. Adj oda Gregnek minden bizonyítékot. Látsz majd egy filmet az eltemetett hulla rothadásáról.
Használd a mikroszkópot és vizsgáld meg a koponyáról levett üvegszilánkot.
Ezután számítógéppel azonosítsd a keréklenyomatot.
Menj Brass irodájába. Kérdezd meg t őle, hogy mit tud az építkezési terület történelméről és tud -e hívni egy archeológust a helyszínre.
Most menj vissza a feltárás helyszínére. Beszélj a másik fickóval. Ő John Montana (archeológus és egyben a következ ő gyanúsítottad). Kérdezd meg tőle, hogy mit tud a nyílhegyről, amit találtunk és erről a területről.
Majd beszélj Eliottal, és tegyél fel neki is kérdéseket.
Ezután vizsgáld meg a dobozt John mellett. Nézd meg alaposan a baseballüt őt nagyítóval, és UV-lámpával. Majd csipesszel vedd fel az üvegdarabokat az ütő tetejéről. Végül tedd el az ütőt is kesztyűvel.
-Új Bizonyíték: üvegszilánkok és az égett baseballüt ő
Vizsgáld meg a törött karórát, majd vedd fel keszty űvel.
Ha ezzel mind kész vagy, irány a Labor. Add oda Gregnek a bizonyítékokat.
Film arról, hogyan semmisítik meg a bizonyítékot.
Ezután hasonlítsd össze a kétféle üvegdarabot mikroszkóppal.
Most pedig gyerünk a Dokihoz! Kérdezd meg t őle, hogy tudná -e rekonstruálni az áldozat testét, és azt, hogy mi volt a halál oka.
Filmbejátszás: arról, hogy hogyan sérült meg a koponya.
Kérdezd meg t őle, hogy mit tud mondani az áldozatról, és a halál időpontjáról (kb. 2 éve történhetett).
Kapsz t őle DNS mintát és egy röntgenfelvételt az arcüregéről.
Kérdezd meg, hogy lehet -e foglenyomatot készíteni az áldozatról, és hogy viselhetett-e szemüveget.
Most már megvizsgálhatod a maradványokat. Kezd a jobb kézzel. Használj nagyítót, a mutatóujjnál, majd vedd fel csipesszel a szövetszálat.
Vizsgáld meg a koponyát, a szájat és a szemüreget is.
Ezután menj Greghez, és adj oda neki miden bizonyítékot. Majd mikroszkóppal vizsgáld meg a szövetszálat. Használd a számítógépet, és keress rá az áldozat DNS-ére, majd azonosítsd a röntgenfelvétel segítségével.
Most menj Brasshoz. Kérj t őle új információkat az esettel kapcsolatban.
-Új Helyszín: a Médium Szalonja
-Új Gyanúsított: Madame Lazora
-Új Gyanúsított: Adam Kilborn -Új Helyszín: Adam lakása (Vista Court)
Most pedig menj el őször a Médium Szalonjába, és beszélj a jósnővel. Tegyél fel neki kérdéseket az áldozattal kapcsolatban.
Ezután nézz körül ezen a különös helyen. Vizsgáld meg a polcot, a kristály gömböt és a sz őnyeget (a színe alapján hasonló a szövet szálhoz). Csipesszel vegyél ki egy szálat belőle.
Most menj a Lakásra. Beszélj a fickóval. Tegyél fel neki kérdéseket. Ahhoz, hogy körül tudj nála is nézni, szükséged lesz házkutatási parancsra. Ezért menj vissza Brasshoz.
Ha meg van az engedély, menj vissza a lakásra. Legel őszőr is vizsgáld meg a szobrot a földön. Használj Luminolt a szobron, majd vedd fel kesztyűvel. Ezután vizsgáld meg a dobozokat, és a papírt vedd fel kesztyűvel. Majd vizsgáld meg az asztalon a számítógéppel, és a kazettát Tedd el kesztyűvel. Végül vizsgáld meg a polcot, és tedd el a kőbaltát kesztyűvel.
Most akkor irány Greg. Adj oda neki mindent. Használd a számítógépet, és keress rá a szobron talált vér DNS-ére. Ezután nézd meg a kazettát és a visszautasító levelet is a gép segítségével.
-Új Bizonyíték: fotó (ezt is nézd meg a mikroszkóppal)
Majd hasonlítsd össze mikroszkóppal a kétféle helyen talált szövetszálat.
Most kérdezd meg Al-t, hogy lehetett-e a szobor a gyilkos fegyver.
Ezután menj vissza a jósn őhöz, és tegyél fel neki újabb kérdéseket az áldozatról,
és kérdezd meg, hogy ismeri-e Dale Edisont.
Menj Brashoz és kérdezd meg t őle, hogy Dale Edison lehet-e Eddie Solan.(ő az áldozat feltehetően)
Most vissza az ásatás helyszínére. Beszélj Johnnal, és tegyél fel neki kérdéseket.
Ezután hívasd be Adam Kilbornt, és tegyél fel neki egy pár kérdést, majd vegyél t őle DNS-t.
Most gyerünk Greghez. Add oda neki a DNS-t, majd azonosítsd a számítógéppel. Hasonlítsd össze a szobron találttal.
Ezután kérj házkutatási parancsot az archeológus lakókocsijához.
-Új Helyszín: a Lakókocsi
Gyerünk a Lakókocsihoz. El őször vizsgáld meg a kerekeket, majd az Öntapadó fóliával vedd le a keréknyomot. Ezután vizsgáld meg a kocsi oldalát az ablak felett, és vegyél mintát vattapálcával az ismeretlen anyagból.
Nyisd ki az ajtót, és lépj be. Nézd meg a konyhaszekrényt (viaszfigurákat láthatsz benne). Majd vizsgáld meg a sz őnyeget alaposan, vedd észre, hogy két féle van egymás mellett (régi és az új). Vegyél egy-egy szálat mindkettőből csipesszel. Ezután vizsgáld meg a falat is. Használj Luminolt, és vegyél mintát a vérfoltból. Végül látsz a sarokban egy ásót, amin vérnyom van (használd a vattapálcát).
Ha mindennel kész vagy irány Greg. Add oda neki a bizonyítékokat. Megtudod, hogy az ásón talált vér, nem emberi (egy sakál vére). A falon talált vér pedig több éves. A lakókocsi oldalán talált folt pedig tojásból származik.
Használd a mikroszkópot, és vizsgáld meg a régi és az új szövetszálat, majd hasonlítsd össze mindkett őt a csontvázon talált szállal.
Használd a számítógépet a keréknyom azonosítására, majd hasonlítsd össze a 85208-as számúval, és az építkezésen talált lenyomattal.
Azonosítsd a falon talált vér DNS-ét, majd hasonlítsd össze az áldozat DNS-ével. Bingó! Már tudod, hogy az áldozat fickó lakókocsijában volt, de hogy kerülhetett oda?
Most pedig menj vissza az építkezésre, és beszélj az archeológussal.
Majd vedd le a madárfészket a fáról keszty űvel.
Ezt mutasd meg Gregnek.
Hívasd be John Montanát, és tegyél fel neki kérdéseket. Film: arról, hogy Montana elásta a testet (de ez csak feltételezés). Montana elmondja, hogy a lakókocsit kapta két éve Adam Kilborn-tól cserébe a figurákért. Megegyezik az áldozat (Freddy) elt űnésével.
Most már behívhatod Adam -et egy kis elbeszélgetésre. Kérdezd meg t őle, hogy valóban, ő adta-e oda a kocsit Montananak. Ekkor elmondja, az egész történetet, arról hogyan tervezte el a gyilkosságot.
Most már örülhetsz megoldottad ezt az ügyet is.
Már csak annyi a dolgod, hogy válaszolj arra az 5 kérdésre, amit Grissom tesz fel neked a végén.
4. Rész: Éles vaktöltények
Ebben a részben egy híres színészn ő halálának okát és körülményeit kell kiderítened. Ebben lesz a segítségedre Nick. A helyszín a Kolosszus Színház.
Menj a helyszínre, és beszélj Heather Colbyval. Kérdezd meg t őle, hogy mi történt pontosan, mennyire jól ismerte az áldozatot (Meryl-t), és volt -e még valaki más a főpróba ideje alatt a színházban.
Megtudod t őle, hogy Gus Harrison a technikus tartózkodott a színházban, ebben az időben, és azt is, hogy hol találhatod meg őt. -Új Helyszín: Kellékes szoba
Beszélj a színpad el őtt álló fickóval (Clayton Regis), ő az áldozat férje.
Most már megvizsgálhatod az áldozatot. El őször a mellkasát, vegyél a középső sebből vérmintát a vattapálcával. Majd vizsgáld meg a szív alatti sebet is. Csipesszel vedd ki belőle a speciális effektet előidéző szerkezetet. Következő lépésként vizsgáld meg az áldozat arcát UV-lámpával (zúzódások láthatók).
Ezután nézd meg az éjjeli szekrényen található kellék pisztolyt. Vegyél le róla l őpornyomot a vattapálcával, majd tedd el a pisztolyt kesztyűvel.
Vizsgáld meg a jelet Heather mellett, majd ismét beszélj vele. Megtudod t őle, hogy hol állt a főpróba alatt.
Most pedig menj a kellékes szobába. Vizsgáld meg a padlót a víztartály közelében, és vegyél vízmintát a tócsából. Vizsgáld meg a kulcsra zárható szekrényt, ott találsz néhány fényképet, és egy pár edz őcipőt. Tedd el ezeket kesztyűvel. A munkaasztalon találsz két dobozt tele töltényekkel. Vedd ki az egyik töltényt kesztyűvel, majd nézd meg mind két dobozt, és tedd láthatóvá
az ujjlenyomatot Ninhidrinnel. Ezután vizsgáld meg a szerszám tartó polcot, felt űnő, hogy hiányzik az egyik szerszám. Végül vizsgáld meg a puska tartó állványt is (hiányzik az egyik puska).
Irány a boncterem! Tegyél fel kérdéseket a Dokinak. Megtudod t őle a halál okát, az idejét, és kapsz tőle töltény darabokat. (Film: arról, hogy a töltény darabok hogyan hatoltak keresztül a mellkason.
Gyerünk a Laborba. Add oda Gregnek a bizonyítékokat, majd nézd meg a fényképet mikroszkóp alatt. Azonosítsd az ujjlenyomatot, és a cip őnyomot.
Hasonlítsd össze a cip őnyomot a 28541-es mintával.
Ezután azonosítsd az áldozat véréb ől izolált DNS-t. Végül keress rá a vízmintára. Eredményként megkapod a víz kémiai összetételét.
Most menj Brasshoz, és kérdezd meg t őle, hogy Clayton volt-e a Java Net Internetkávézóban mostanában.
Ezután menj vissza a színházba. Beszélj újra a n ővel. Ő továbbra is azt állítja, hogy nem volt semmi ellentét közte és Meryl között, régi jó barátok voltak, és a lövés csak a jelent része volt. (Erről láthatsz egy film bejátszást).
Most pedig menj vissza a kellékes szobába. Vizsgáld meg a legfels ő töltényes dobozt, és vedd ki belőle a töltényt kesztyűvel.
Ezt add oda Gregnek a Laborban. Majd kattints duplán a töltény darabra, amit a Dokitól kaptál, és nézd meg alaposan nagyítóval a bevéséseket.
Következ ő lépésként menj a boncterembe. Vizsgáld meg újra a középső sebet a mellkason. Használd a Mikroszilt, és vegyél lenyomatot a sebről. Majd add oda Gregnek.
Menj vissza a tett színhelyére. Vizsgáld meg a bábut, és kapcsold be a lézert el őállító műszert. Majd kövesd a lézer sugarat a zenekari árokig, és vizsgáld meg a széken lévő detonátort. Vegyél le róla ujjlenyomatot, majd tedd el kesztyűvel. Végül kérdezd meg a nőtől, hogy volt -e valaki a zenekari széken.
Menj a Laborba, és add oda a bizonyítékokat Gregnek. Azonosítsd a detonátoron talált ujjlenyomatot a számítógéppel, majd hasonlítsd össze Gus Harrison ujjlenyomatával.
Most már mehetsz Brasshoz. Hívasd be Gus Harrison-t. Tegyél fel neki kérdéseket az üggyel kapcsolatban. Kapsz t őle egy több funkciós szerszámot.
(ez volt a hiányzó szerszám). Film bejátszás: lövések a zenekari árokból (ez csak feltételezés).
Ezután menj a Laborba, add oda a szerszámot Gregnek. Megtudod, hogy valóban ez a hiányzó szerszám, de nem ezzel cserélték ki a töltényeket.
Most menj vissza Brasshoz. Kapsz t őle két címet. Heather Colby címét és Meryl címét.
Menj el őször a Heather lakására. Kérdezd meg a nőtől, hogy volt-e valamilyen vita köztük a főpróba előtt. Körülnézni még nem tudsz, ehhez engedélyt kell kérned Brass-tól. Ha meg van, akkor menj vissza a nő lakására.
El őször vizsgáld meg a diplomát a falon, majd nézd meg az asztalon lévő fenyegető levelet is. Tedd láthatóvá az ujjlenyomatot Ninhidrinnel, majd tedd el a levelet. Végül vizsgáld meg UV-lámpával a női alsóneműt a kanapé alatt, és tedd el ezt is.
Ha minden bizonyítékot sikerült összeszedni, akkor irány a Labor.
Adj oda mindent Gregnek, majd azonosítsd az ujjlenyomatot, amit a levélen találtál, és hasonlítsd össze a kellékes szobában talált ujjlenyomattal.
Azonosítsd a fehérnem űről vett váladékból izolált DNS-t, majd hasonlítsd össze az áldozat véréből kivont DNS-el.
Irány Brass. Kérdezd meg t őle, hogy van -e Clayton Regisnek diplomája. Majd hívasd be Heather Colby-t. Kérdezd meg tőle, hogy volt-e a vitája Merylel, és ő írta-e a fenyegető levelet. Majd vegyél tőle ujjlenyomatot. Ezt add oda Gregnek.
Kérj Brasstól házkutatási parancsot,(most még nem fogsz kapni). Menj Regis lakására. Beszélj a fickóval, majd kérj Brasstól házkutatásit, menj vissza a lakására és nézz körül alaposan.
El őször vizsgáld meg a cipőket, tedd el kesztyűvel, majd nézd meg a polcot a cipők felett. Ezután vizsgáld meg a mosogatót, a szappant, és a termoszt is (tedd el kesztyűvel). Végül nyisd ki a konyhaszekrény fiókját, és vedd ki a kombinált fogót.
Ha minden meg van, gyerünk a Laborba. Add oda Gregnek a begy űjtött bizonyítékokat. Használd a számítógépet, és hasonlítsd össze a barna bőrcipőt a 14149-es talppal. Majd keress rá a termoszban talált víz mintára.
Menj vissza a színházba. Vizsgáld meg a bábut, és kapcsold be a lézert el őállító műszert. Majd kövesd a lézer sugarat a páholyig. Vizsgáld meg a jobb oldalon lévő cipőnyomokat, majd vegyél le róluk lenyomatot az Elektrosztatikus nyom leolvasóval. Majd a baloldalon lévő cipőnyomokkal is tedd ugyanezt. Ezután Vizsgáld meg a páholy szélét (a könyöklőt), fekete színű port (lőpor?) látsz rajta, gyűjtsd be ezt a port az Adhesive Specimen Mount nevű eszköz segítségével (jobbról az első). Ezzel kattints a foltra. Végül vegyél mintát a szék mellett lévő víztócsából.
Ha mindent összeszedtél, vidd ezeket Gregnek a Laborba. Használd a számítógépet, és hasonlítsd össze a cipőnyomot a 14149-es nyommal, és a barna bőrcipővel (megegyezik). Majd a másik cipőnyomot (tornacipő) a 28541-es nyommal, és az edzőcipővel. Végül azonosítsd a páholyban talált vízmintát is. (Megegyezik a termoszban találttal).
Ezután menj Brass irodájába, és hívasd be Gus Harrisont újra egy kis beszélgetésre. Kérdezd meg tőle, hogy milyen cipőt hord, és észrevette- e a vízfoltot a páholyban. A válaszaiból kiderül, hogy ő nem tehette.
Most pedig menj vissza a Regis házába, és beszélj a fickóval. Tagadja, hogy járt a páholyban. Látszik rajta, hogy többet tud, mint amennyit elmond. Ezért hívasd be őt is egy kis baráti csevelyre, az őrszobára. Kérdezd meg tőle, hogy miért hazudott, és vegyél tőle ujjlenyomatot.
Majd add oda Gregnek, és hasonlítsd össze a kellékes szobában talált ujjlenyomattal és a levélen találttal, a számítógép segítségével.
Bingóóó! Meg van az ember, akit kerestünk.
Menj vissza a kihallgató szobába. A fickó végre bevallja, hogy ő követte el a gyilkosságot. Erről láthatsz egy film bejátszást.
Most már örülhetsz megoldottad ezt az ügyet is.
Már csak annyi a dolgod, hogy válaszolj arra az 5 kérdésre, amit Grissom tesz fel neked a végén.
5. Rész: A komodói sárkány elrablása
Ebben az ügyben egy cirkuszhoz hívnak ahol eltűnt egy komodói varánusz a ketrecéből. Egy elég szövevényes ügybe keveredsz, melynek kibogozásában Grisom lesz a társad.
Az első elérhető helyszín Cirque des Lezards nevű cirkusz.
Akkor hát kezdjük el a nyomozást. Menj a cirkuszba, és beszélj a fickóval (Arnold Ziegler), tegyél fel neki kérdéseket. Látott- e valami gyanúsat----Új gyanúsított: Ernie Rowntree.
Mért akarhatta ellopni bárki a komodói sárkányt? Hol volt a múlt éjszaka?
Megtudsz még egy nevet: Victor Kauffman és egy új helyszínt: a ravatalozó.
Ez után vizsgáld meg a ketrecet alaposan, vérnyomokat és egy levágott lábujjat találsz. Vizsgáld meg ezeket is és tedd el a kesztyűvel. Következő lépésként vizsgáld meg közelebbről nagyítóval a ketrec baloldalán lévő faágat. Vedd fel csipesszel a hajszálat, majd tedd el kesztyűvel a faágat is. Ezek után öntsd ki gipsszel a ketrecen kívül lévő keréknyomokat. Nézd meg a kaktuszt közelebbről, és vedd fel csipesszel a hullazsák. Végül ellenőrizd a kobra ketrecét is, majd kérdezd meg az állatidomárt, hogy mit tud a lábujjról, amit találtunk.
Most pedig menj el a ravatalozóhoz. Beszélj a tulajjal, tegyél fel neki kérdéseket. Majd vizsgáld meg a koporsókat (még nem tudod közelebbről megnézni, ahhoz engedély kell).
Irány a labor! Add oda Gregnek az összes bizonyítékot, először a hajszálat.
--- filmbejátszás: fej sérülés tompa tárgytól, és kapsz Gregtől egy DNS-t, amit a hajszálból vont ki. Ezután add oda a többi bizonyítékot is, kapsz megint egy DNS-t, amit a lábujjból izolált.
Következő lépésként használd a mikroszkópot és a számítógépet. Először mikroszkóp alatt nézd meg a hajszálat és a vinil darabkát. Majd azonosítsd a lábujjnyomatot a számítógéppel, és hasonlítsd össze Petrenko Domenic-éval.---Új áldozat.
Ezután azonosítsd a keréknyomokat is. Végül keress rá a hajszálból, és a lábujjból izolált DNS-re.
Vissza a ravatalozóhoz. Beszélj a tulajjal, ismét tegyél fel neki kérdéseket az új információk ismeretében.
Ezután menj Brass irodájába, és kérj tőle információt Domenic Petrenko-ról. Kapsz két új helyszínt: Red Curtain Imports és Dr. Julius Rivelli rendelője.
Menj először Red Curtain Imports-ba Vizsgáld meg az akváriumot és a ketrecet Grisom mellett. Nyisd ki a ketrecet, itt találod meg a komodói varánusz tetemét, nézd meg közelebbről a fejét. Vizsgáld meg a gurulós asztalt. Használd az elektrosztatikus nyomleolvasót a keréknyomokon. Ezután vizsgáld meg a jeleket a szék mellett, majd tedd láthatóvá Luminollal a vérnyomokat. Majd vegyél belőle mintát vatta pálcával.
Nézd meg a papírokat az asztalon és tedd el az űrlapot kesztyűvel. Végül vizsgáld meg a szoba jobb oldalán lévő ketrecet is, és vedd el az újságpapírt onnan.
Ha mindennel kész vagy akkor irány Dr. Julius Rivelli rendelője. Beszélj az orvossal és kérdezd meg tőle, hogy ismeri-e Victor Kaufman-t, járt-e itt a múlt éjjel és miért, ki állított ki halotti bizonyítványt Victor Kaufman-nak.
Ezután irány a Labor add oda Gregnek a bizonyítékokat, amit szereztél, azonosítsd a vérből izolált DNS-t és hasonlítsd össze a lábujjból vett DNS-sel.
Menj Brass irodájába és kérj tőle új információt a pénz befizetési űrlappal kapcsolatban. Kapsz egy új helyszínt: a cirkusz irodája.
Mutasd meg Gregnek újra ezt az űrlapot, mielőtt mégy az irodába.
Irány az iroda! Beszélj a fickóval. Kérdezd meg, hogy körülnézhetünk-e. Tegyél fel kérdéseket.
Menj a boncterembe. Tegyél fel kérdéseket.
Aztán irány Brass-hez, kérj tőle házkutatási engedélyt.
Új gyanúsított: Arnold Ziegler
Vissza a cirkusz irodájába. Vizsgáld meg a dokumentumokat, vegyél ujjlenyomatot a képről, tedd el a kesztyűvel. Vizsgáld meg alaposan nagyítóval a dzsekit, szedd össze csipesszel vinyl-t. Majd tedd el a dzsekit is a kesztyűvel. Vizsgáld meg az asztalt és a palackot. Nézz az iratgyűjtőbe. Vedd fel a papírt kesztyűvel.
Vizsgáld meg a telefont, nyomd be az üzenetrögzítő gombját. Egy nem túl kellemes hangvételű üzenetet hallasz. Kérdezd meg a fickót, hogy szokott-e beszélgetni Domenic Petrenko-val.
Irány a Labor. Add oda Gregnek a bizonyítékokat. Nézd meg mikroszkóp alatt a polaroid képeket és a dzsekiről levett vinyl-t. Azonosítsd az ujjlenyomatokat, amit a polaroid képről vettél, és hasonlítsd össze a Petrenko, Domenic-éval.
Menj Brass-hoz, és hivasd be Arnold Ziegler-t egy kis beszélgetésre az őrszobán. A beszélgetés után visszatérsz automatikusan Brass irodájába. Kérdezd meg tőle, hogy találkozhatsz-e a titokzatos látogatóval. Kiderül, hogy a látogató nem más, mint Domenic Petrenco.
Beszélj vele, tegyél fel neki kérdéseket Arnold Zieglerrel és a komodói sárkánnyal kapcsolatban.
Most pedig irány a Doki! Kérd meg, hogy rekonstruálja a komodói varánusz maradványait. Kérdezd meg a halál okát.
Vizsgáld meg az állat testét, a beleit vegyél mintát vattapálcával belőle.
Végül vizsgáld meg a fejét is.
Gyerünk a Laborba, add oda a mintákat Gregnek. Kapsz Gregtől 2 DNS mintát.
Azonosítsd a DNS1-et hasonlítsd össze a hajszál DNS-ével.
Majd a DNS2-t is az 54200 számú DNS-sel.
Menj Brass irodájába, kérj információkat tőle.
Menj Dr. Julius rendelőjébe. Kérdezd meg tőle emlékszik-e Angela Carsonra, és kérd el a korlapját.
Vissza Brass-hoz.
Majd vissza a ravatalozóba. Kérdezd meg tőle, hogy a felesége autóbalesetben halt-e meg, ismeri-e Julius Rivelli-t.
Kérdezd meg, hogy körülnézhetünk-e. Menj be a belső szobába, vizsgáld meg az asztalt, vedd fel kesztyűvel a kulcsot.
Nézd meg a polcot. Nyisd ki az iratgyűjtőt, tedd el a kesztyűvel a jegyzetlapot.
Nyisd ki a fiókot, vedd el a papírlapot (a kézzel írottat).
Vizsgáld meg a diplomát, és a szemetet nagyítóval és csipesszel.
Nézd meg az asztalt, aztán használd az öntapadó fóliát a padlón lévő jeleken.
Irány a Labor adj oda minden bizonyítékot Gregnek. Használd a mikroszkópot, majd hasonlítsd össze a kaktuszon talált hullazsák darabkát a régi zsák darabjával.
Majd használd a számítógépet és hasonlítsd össze a keréknyomokat.
Válaszd ki a DNS menü pontot és hasonlítsd össze a zsákon talált vér DNS-ét a hajszál
DNS-ével és a komodói sárkány DNS1 ével.
Keress rá a kézírásos lapra. Mutasd meg Gregnek a jegyzettömböt, amit a ravatalozóban találtál, majd azonosítsd a számítógéppel.
Vissza a ravatalozóba, beszélj a fickóval, tegyél fel neki ismét kérdést a zsákkal kapcsolatban.
Menj Dr. Julius Rivelli rendelőjébe. Kérdezd meg tőle, hogy segített-e Victor Kaufman-nak a felesége szerveinek kivételében.
Menj a ravatalozóba és tegyél fel neki egy kérdést. Majd menj Brass irodájába, kérj házkutatási parancsot a ravatalozóba
Menj vissza az előző helyszínre és nézz be a belső szobába is. Vizsgáld meg a koporsót. Nézz a holtest alá (a 2. ügyben megismert „hajléktalan” áldozat)
Új áldozat Ernie Rowntree.
Végül nyisd ki a hűtőszekrényt is.
Most már kérhetsz letartóztatási parancsot Victor Kaufmannak.
Menj Dr. Julius Rivelli rendelőjébe.
Majd beszélj Victorral, kérdezd meg tőle, hogy ismerte-e Ernie Rowntree-t Végül bevallja, hogy miért tette.
Erről látsz egy film bejátszást.
Gratulálok, sikeresen befejezted a játékot.
|